DdG: Punt i a part

ddgPunt i a part. I què explica el paràgraf que hi va abans. Doncs la història del primer cop que vaig treballar de periodista amb un sou (és a dir, del primer cop que vaig treballar de periodista). La narració  dels bons professionals (i companys) que m’he trobat, d’algun toc d’atenció (merescut) que m’he endut i també d’elogis. La crònica de 8 anys (amb algunes intermitències) de feina en els que he après moltíssim i dels quals estic satisfet. La meva tasca els diumenges al Diari de Girona s’atura aquí deixant pas a nous paràgrafs.

I què explicaran? Doncs espero que moltes, variades i entretingudes històries, però per començar una nova etapa per viure els diumenges, i per extensió el cap de setmana, de forma diferent i més lliure.

Després d’escriure diverses línies tocava fer un punt i a part. Escriure el primer paràgraf ha estat molt enriquidor, de les històries que surtin al proper, com es deia abans, Déu proveirà.

Anuncis

Deixa un comentari

